Nadel Journal 11/12 2023

Naalddagboek | Uitgave 11/12 2023

Sebastian Verweyen

Een spannende dag!

Op 9 september 2023 beleefden we een baanbrekend moment als exposant op de 28e International Christmas Tree Exchange in Eslohe Reiste. Onze eerste deelname werd niet alleen door enthousiaste bezoekers gehuldigd, maar werd ook vermeld in Nadel-Journal, nummer 11/12 2023 .

treemova - de kerstboomhoes die meer kan! Een innovatieve aanpak voor duurzaam kerstboomtransport

Als opkomende start-up is het ons doel om beproefde tradities een frisse wind te laten waaien. Onze jute transporthoes, voor het eerst gepresenteerd op de beurs, is een milieuvriendelijk alternatief voor kerstboomliefhebbers. In de maten tot 200 en 240 centimeter biedt hij niet alleen duurzaam transport, maar ook een praktische en stijlvolle metgezel voor de feestdagen in de vorm van een kerstboomdeken.

Vermelding in het Nadel-Journal: Een springplank voor treemova

Vermelding in het gerenommeerde Nadel-Journal is een eer voor een opkomende start-up als treemova. Het laat zien dat ons streven naar duurzaamheid en innovatie niet alleen op lokaal niveau wordt erkend, maar ook op sectorbreed niveau. Deelname aan de kerstboomruil was voor ons niet alleen een kans om onze jute transporthoes te presenteren, maar ook een platform om erkend te worden als start-up. De reis is net begonnen.

“Maar vooral het Keulse bedrijf Treemova trok de aandacht. Voor het eerst op de beurs presenteerde het startende bedrijf een herbruikbare transporthoes voor kerstbomen van jute. Deze zijn verkrijgbaar in maten tot 200 en 240 centimeter. Directeur Sebastian Verweyen zei: Neem de tijd om deze jute hoezen cadeau te geven. Als kerstboomliefhebber heeft hij de hoes ontwikkeld. Want: “Ze zijn bedoeld voor het naaldvrij en schoon vervoeren van de boom in het appartement en daarbuiten. er weer van af zonder naalden." "

Naalddagboek; Uitgave 11/12 2023

Meer informatie op Needle Journal

Vrolijk Kerstfeest alvast!

Wat is de Internationale Kerstbomenruil?

De IWBB is een jaarlijks hoogtepunt voor kerstboomproducenten, retailers en iedereen die zich met de boom bezighoudt. Ruim 60 exposanten uit vier landen presenteerden zich op de 28e IWBB in Eslohe-Reiste in de regio Sauerland. De beurs was een uitstekende gelegenheid om professionals uit heel Europa te ontmoeten, ideeën uit te wisselen en natuurlijk meer te weten te komen over onze productlancering.

Reactie plaatsen

Let op: opmerkingen moeten worden goedgekeurd voordat ze worden gepubliceerd.